Wednesday, November 5, 2008

Persoalan

Banyak persoalan yang timbul, muncul dalam hidup.


Banyak soalan yang aku nakkan jawapan.


1. Orang kerja di booth tol dapat berapa eh sebulan?


2. Apa eh perasaan tak hantar anak pergi sekolah?



3. Kenapa orang put on accent?

4. Orang nampak tak keunikan Bahasa Melayu?

5. Apa perasaan bila naik pelamin, ramai orang tengok2 macam tak pernah tengok orang? * Haha

6. Kenapa aku tak boleh sabar untuk melihat hikmah segala kejadian?

7. Kenapa harga minyak mahal?? (common ques)

8. Kenapa muzik begitu diangkat oleh aku dan sesetengah yg lain?

9. Kenapa manusia berkorupsi?

10. Boleh ke aku pgi gig nanti?

12. Bila nak tiba jodoh aku? - Hehe

11. Kenapa aku menulis semua ini?

Nombor 11 ialah yang paling aku tertanya2.

4 comments:

myhann said...

Haha sengal

Sara Musfira said...

Sbb sebenarnya, kamu mau merasakannya itu semua kan?

Betul?

Anonymous said...

ALASAN..........
nak lari dr segala persoalan...
knape nak bnyk sgt menyoal sedangkn ada lg pentg yg kita xpenah tanya n nak thu....
fikir2kanlah..

Sarah H said...

Ni persoalan yg main2 laa utk menceriakan hati. Bah