Sunday, November 23, 2008

Kasih

Tiket yang tak perlu guna wang,
tiket percuma la kan?
Bila kita dapat tiket percuma untuk sesuatu yang kita inginkan.. mesti gembira tak terkata kan?
Lagi2 kalau tiket tu diluar kemampuan kita.

Tiket yang mampu merubah hidup aku tidak terletak di kaunter, tidak terletak di cashier, tidak juga terletak di mana2 majalah free yang aku terima.
Tiket utk masuk pintu syurga, pernahkah aku terlintas utk memiliki dan meraihnya?
Masuk syurga mmg semua impikan, tapi aku terlupa tentang macamana nak miliki tiketnya..

Kau jaga aku, kau mnyusu aku, kau kasih dan cinta aku.
Pemegang tiket ku, relakanlah tiket pintu heaven pada ku supaya dapat aku jejak syurga dibawah tapak kakimu.

2 comments:

Sara Musfira said...

And now, I really love my mom.
Hey wait, everyday, till death do us apart

=]

myhann said...

Baca Fynn's last post. Dia ada sebut ticket juga laa. Hehe