Sunday, September 7, 2008

Tidak selesa

Tidak selesaa, selsema ohh selsema, cepat la sembuh. Badan yang kurang Vitamin C tidak membenarkan aku bergerak banyak. Selalu aku nak ingatkan diri untuk makan buah-buahan untuk mendapatkan vitamin yang terkandung dalam buah itu, tapi asyik lupaa saja. Tuhan bagi aku rasa sakit/ tak selesa melalui selsema utk mengingatkan aku untuk makan buah-buahan tapi aku tak sedar2 lagi.

-Dah sakit baru teringat.

Terima kasih tuhan, mengingatkan aku.
Aku ada cerita dongeng masa aku kecil2 dulu. Aku memang ada masalah selsema sejak aku kecil, tengah menyanyi- nyanyi lagu kegemaranku ( Spice Up Your Life, HAHA) mesti bersin. Dulu aku fikir kenapa eh penyanyi2 yang perform live di pentas tak ada bersin2 ketika menyanyi dan menari?

Haha zaman kanak2, fikiran melayang dan imaginasi pun entah ke mana2. Tapi tak mengapa la, aku gembira :)

Bila sakit, berehat lebih baik.

1 comment:

advanc said...

Oh.. kamu x makan ubat? bila seleseme je anda mkn Buah?
menarik!, VitC = Limau, Lemon,

hurm! Mungkin Buah-Buahan Lebih Cepat Sembuh berbanding Pil =D