Friday, September 5, 2008

Gembira :DD

Selamat malam, selamat awal pagi.
Don't be sad. Jgn bersedih. Don't be sad.
Aku tak sedar pun yang kata2 "Jgn bersedih" tu mmberi IMPAK dlam hidup aku.
Aku fkir ibu cuma ckp kosong ja bila dia suruh aku supaya jgn bersedih dgn kejadian yg telah berlaku. Ternyata aku silap, kata2 Jgn Bersedih tu saangat bermakna and eventually it HAS changed my life.

Dulu aku mmg tak prcaya yg aku boleh lari dari kesedihan sbb aku bukan seseorang yg tabah hatinya. Tapi tu duluu, skrg aku berjaya bina kepercayaan pda diri aku bhwa utk Tidak Bersedih itu adalah mudah.

I always remind myself that No one can make me feel sad/ bad except for myself. Thank you ibu for always keep saying Jgn Bersedih to me when im feeling down because now i understand its true meaning :))

1 comment:

advanc said...

First Think!
heylo there!

Leave it A comment,
Your blog is really Plain =D

hurms, bout Gembira,
i would like to give a comment,

i never knew that u're like so childishly Sad, u've grown up a pretty good women now~ as i can see..

huhu! well, that's a great thing to u, Live it up!